.

.

16 sty 2015

RikaKaro

Loki: Jak się czułeś, "odcinając" Thorowi rękę? Mściwa satysfakcja? Smutek?
Mun: Czemu tak bardzo lubisz Sigyn?
Sigyn: Nie mam pytań, ale tobie i Mun życzę dużo cierpliwości do Lokiego. :) W sumie to żeby nie było głupio, zapytam jak się ostatnio czujesz?

   Loki: Może trochę satysfakcji. Ale byłem świadom, że jest to tylko iluzja, więc nic więcej nie czułem.


   Mun: Ponieważ Sigyn jest jednym z bogów, którzy nie zrobili niczego złego, a poza tym jest super i nie rozumiem jak można jej nie lubić (a znalazłam takie przypadki, ale nimi się nie przejmuję). Sigyn jest po prostu świetna i należy jej się miłość (oraz tron Asgardu, just saying). I to jest moja obiektywna opinia na jej temat. 

   Sigyn: Odkąd Loki przestał mi się narzucać i nabrałam chęci, by odwiedzić swoją matkę, to lepiej. Obawiam się niestety, że oboje coś planują.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz