.

.

1 lut 2015

Ann

Loki: Twoja odpowiedź na moje wcześniejsze pytanie mnie zaintrygowała. Mam podobnie, szczególnie w przypadku tych „przyjęć”, ale nie o tym chciałam napisać. To raczej nie pytanie lecz stwierdzenie i jestem ciekawa czy się zgodzisz. Zauważyłam, że często zastanawiasz się, dlaczego jesteś tak uwielbiany przez ludzi z Midgardu. Mam na to pewną teorię. Widzisz, wydaje mi się, że nie chodzi tu o twój wygląd, charakter, czy umiejętności, a o to, że nie jesteś doskonały. Nie zrozum mnie źle, ale ty odnosisz porażki, masz problemy i plany, które nie zawsze się sprawdzają. Ludziom łatwo się z tobą utożsamić, no bo kto z nas widziałby swoje odzwierciedlenie w Thorze, który zawsze miał wszystko i odnosił same sukcesy?
Pozdrawiam :D
Ann

   Nawet Thor nie jest idealny...


   Wydaje mi się, że ich zainteresowanie wywodzi się z tego, że ludzie zawsze są ciekawi tego co groźne i zakazane. Poza tym, życzą mi sukcesów, więc chyba chcą bym stał się ideałem. Oczywiście ideał dla każdego oznacza coś innego - w tym przypadku złoczyńcę, którego serce można stopić tylko miłością. Może się mylę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz