.

.

18 lut 2015

Ann

Loki: Kiedy tak naprawdę zapragnąłeś zawładnąć Asgardem? Czy bezpośrednim powodem było to, że dowiedziałeś się o swoim prawdziwym pochodzeniu? A może już wcześniej snułeś plany odsunięcia Thora od tronu? Jak to naprawdę było? I dlaczego tak bardzo pragniesz władzy? Co ci się w niej podoba?
Ann

   Od dziecka wmawiano mi, że będę królem, nie powiedziano mi jednak, że to nie Asgard będzie mi dany. Oczywiście wierzyłem, że kiedy Thor zostanie królem, to będziemy rządzić razem, przynajmniej do momentu, w którym nie odkryłem swojej prawdziwej tożsamości i nie zdałem sobie sprawy, że nigdy nie będę posiadał władzy.
   Później, kiedy Odyn zapadł w sen, otrzymałem szansę. Byłem królem. Spodobało mi się to. Zrozumiałem też, że król musi być nie tylko silny, ale i mądry. Odyn był głupcem, tak samo jak Thor. Asgard zasługiwał na lepszego króla. Nie tylko Asgard.
   Poza tym... Kto nie pragnie władzy? Czyż każde nasze działanie nie prowadzi do tego, byśmy otrzymali uznanie od społeczności? Byśmy stali się autorytetami, którym ludzie powierzają w ręce własne losy? Każdy ma w sobie pragnienie przewodnictwa, niektórzy skrywają je głęboko w sobie, inni, tacy jak ja, podejmują działanie. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz