.

.

24 lut 2015

RikaKaro

Loki: Nie rezygnuje z pytań.
1.Lubisz konie? C:<
2. Opowiesz o Angerbodzie?
Pozdrawiam.
Mun (a raczej Kolejny Człowiek): Przyznaję się, że nie obserwuje twojego bloga od początku jego istnienia (proszę nie linczować.) Możesz dokładnie określić kim jest twoja postać? To bogini nordycka?
Pozdrawiam.
Sigyn: Pozdrawiam, trzymaj się, kochana. C:

   Loki: Poznałem ją gdy byłem bardzo młody. Mieliśmy wiele wspólnego, chociaż jest trochę starsza ode mnie. Była typem kobiety, który mi się podobał. Nie wiem czy to, co między nami było można nazwać miłością, ale szanujemy się na wzajem i utrzymujemy raczej przyjazne stosunki.
   Angrboða nie jest skomplikowaną ani tajemniczą kobietą. Jest za to twarda i asertywna. Posiada również talent do magii. Nie jest jakoś specjalnie wykształcona, ale czerpie wiedzę z doświadczenia - nie interesuje ją nauka, więc z nią o niej nie porozmawiasz, ale nie nazwiesz jej też głupią.


   Mun: Zależy o kim rozmawiamy, bo wydaje mi się, że nie zrozumiałam pytania. Ja jestem niestety sobą, chociaż rola nordyckiej bogini bardzo by mi odpowiadała. Sigyn natomiast w mitologii jest żoną Lokiego.
   I, jak już mówiłam, wszystkich kocham tak samo, bez względu na to czy się udzielają, czy nie i od kiedy oraz zawsze jestem chętna by wszystko wytłumaczyć. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz