.

.

22 lut 2015

Loki: Drogi Loki, od zawsze mnie zastanawiało to pytanie, ile ty masz lat? I kiedy masz urodziny (lub "znaleziny"), czy Odyn wiedział kiedy się urodziłeś (wydaje mi się że nie ale dla pewności pytam)?
Wszyscy: Pozdrawiam was!
Mun: kocham ten blog!! Chociaż rzadko udzielam się z pytaniami... nie jestem pewna czy się ujawnić, boję się trochę.

   Loki: Moje urodziny będą niedługo. Nie wiem, czy powinienem ujawniać kiedy, ale skończę w ten dzień 1059 lat. Odyn znalazł mnie niedługo po tym jak się urodziłem, ale nie znał konkretnej daty. Byłoby to bardziej odpowiednie więc by powiedzieć, że świętuję dzień, w którym zostałem przez niego adoptowany.


   Mun: Dziękuję! Ujawnianie się nie jest obowiązkiem, podobnie jak zadawanie pytań. Sam fakt, że ktoś czyta odpowiedzi jest dla mnie bardzo satysfakcjonujący. I nie ma się czego ba. Wydaje mi się, że nasza blogowa społeczność żyje w zgodzie i przyjaznej atmosferze. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz