.

.

11 lut 2015

RikaKaro

Loki: Będąc na Ziemi tyle razy nauczyłaś się czegoś co może ci się (ewentualnie) przydać? 
Drugie pytanie(właściwie nie moje). Co byś zrobił gdyby zamiast zamknięcia cię w celi, Odyn oślepił by cię i zesłał na banicje? A gdyby znalazł się ktoś, kto chciałby ci pomóc? 
Mun, Sigyn: Witam, pozdrawiam i standardowo życzę wam cierpliwości, miłych dni, dobrej passy i tak dalej.

   Loki: Na pewno dowiedziałem się wiele o tym jak działa tamtejsza technologia, ale nie sądzę bym nauczył się jeszcze czegoś ważnego.
   Prawdę powiedziawszy to nie wiem co by się stało, gdyby Odyn ukarał mnie inaczej. Byłbym wdzięczny osobie, która by mi pomogła.


   Mun: Nie wiem co się dzieje, że wszyscy życzą mi samych miłych rzeczy. Ale dziękuję!

   Sigyn: Bardzo dziękuję.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz