.

.

21 lut 2015

RikaKaro

Loki: Znalazłam to w pewnej pracy :> (pomińmy jak daleko zaszłam w zwiedzaniu internetu) i chciałabym zapytać co o tym myślisz?

"Nie dlatego, że uważa Lokiego za niezdolnego do płaczu (nie, to nigdy. Oczy jak te zostały stworzone, by płakać – zmieniłby płacz w sztukę, we wspaniałe dzieło. To byłaby zbrodnia, gdyby ktoś taki jak Loki nie płakał), ale dlatego, że Loki nie był typem, który pozwala innym widzieć, jak płacze."

Według ciebie kto może tak o tobie mówić/myśleć?

Pozdrawiam

Mun: (Nie bardzo wiem jak podnieść cię na duchu, ba, nie wiem czy się da, ale jeżeli jednak jest to wykonalne to zamiast tych zdań wymyśl sobie wymarzone słowa otuchy.) Nie powiem, że cie rozumiem, (chyba, że to ma ci pomóc) bo nigdy nie byłam w takiej sytuacji. Czuję że nawet jeśli będę ci słodziła nie wiem jak, to nie będzie od razu dobrze, nie sprawi ze zapomnisz, bo o tym raczej się nie da. Jednak jeżeli jest sposób by ci pomóc i ja mogę to zrobić, chętnie to zrobię. Tylko powiedz. Oczywiście pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego.

Sigyn: Hej kochana, mam nadzieję, że u ciebie wszystko dobrze, a jeżeli źle to mam nadzieję, że się poprawi. Ciebie również pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego.

   Loki: Nie wiem. Na pewno nie ktoś, kto mnie dobrze zna i ma pojęcie o czym mówi. Moje oczy nie zostały stworzone do płaczu. Nie rozumiem jak w ogóle można coś takiego o kimś powiedzieć.



   Mun: Mi nie trzeba pomagać. To, co trzeba było zrobić, zostało już zrobione. Mimo to dziękuję za słowa.

   Sigyn: Wszystko dobrze, dziękuję. Również życzę miłego dnia.

1 komentarz:

  1. Stark twierdzi inaczej C:< I tu muszę go poprzeć, już sam widok ciebie, prawie płaczącego, łapie za serce. Masz piękne oczy!

    OdpowiedzUsuń