.

.

22 lut 2015

Gall Anonim

Mun, skąd bierzesz inspiracje?

   A to zależy na co. Bo robię różne rzeczy.
   Jeśli chodzi o bloga, to radzę sobie sama. W przypadku opowiadań to inspirację biorę ze wszystkiego - czasami z filmów albo z gier ( np. pomysł na wiersze jako zagadki do rozwiązania w Alice wzięłam z Silent Hilla), jak słucham muzyki filmowej to potrafię wyobrazić sobie jakąś scenę. W przypadku rysowania najczęściej pomagam sobie obrazami i rzeźbami, bo nie znam się na anatomii, używam również zdjęć. Ale inspiracje tak w ogóle to biorę ze wszystkiego co mnie otacza. 

2 komentarze:

  1. Widzę, że działamy na tym samym. Ja, jak zaczynam rysować, działam chwilą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z rysowaniem też jest tak, że chciałabym coś narysować, otwieram photoshopa i koniec. Musi mi się albo bardzo nudzić, albo muszę mieć wielkie chęci.

      Usuń