.

.

28 gru 2013

Fallen



Loki: Dlaczego mam wrażenie że jestem do Ciebie podobna?
Nienawidzę całego świata, ludzi. To wszystko jest dla mnie złem. Czymś głupim, bez sensu. Przeszłam dużo w życiu, chociaż mam dopiero 12 lat. Każdy mi mówi: "Nic jeszcze nie wiesz o życiu". Właśnie wiem wiele, byłam prześladowana przez "rówieśników" z klasy. Niby to już się uspokoiło, ale wiem jedno: nienawidzę ludzi. To są potwory, mogłabym opowiedzieć Ci wiele... ale chyba zagalopowałam się.
Mam nadzieje że odpowiesz na moje pytanie.
Na koniec chce powiedzieć: jestem odmieńcem, jestem odmieńcem tak jak Ty.
Pozdrawiam...

   Nikt nie każe ci kochać wszystkich dookoła. Ważne jednak żebyś pamiętała, że nie wszyscy ludzie są tacy sami. Natomiast wiek wcale nie świadczy o dojrzałości, czy doświadczeniu.


   Ludzie zawsze byli prześladowani, zawsze będą. Ważne aby umieć stanąć w swojej obronie i znać swoją wartość.
   Również nie uważam się za odmieńca. Bardziej za kogoś wyjątkowo innego od tych, którzy mnie otaczają. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz