.

.

10 gru 2013

Wiadomość od Mun


   Ta wiadomość będzie tyczyła się bardziej miłośników Sigyn, a dokładnie tego, kto będzie ją odgrywał na blogu.
   Już na samym początku miałam wiele koncepcji, headcanonów i sto razy więcej wątpliwości, czy aby wszystko mi pasuje. Chciałam wam też przedstawić kilka osób wytypowanych przeze mnie do roli Sigyn. A dlaczego? Dlatego, że myślałam o zmianie face claimera.

1. Imogen Poots


   Aktualnie to ją wykorzystuję jako twarz Sigyn i nie macie pojęcia ile nocy spędziłam na rozmyślaniu czy to dobry wybór i jak wściekła byłam, gdy nie znalazłam żadnych gifów, gdzie ma ona ciemniejsze włosy (w moim headcanonie Sigyn ma brązowe, ciemno brązowe). Mimo to myślę, że jest ok.

2. Jessica de Gouw


   Moja dobra znajoma (z Tumblra) prowadzi roleplay jako Sigyn i to właśnie ona ją odzwierciedla na jej blogu. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia, ale zrezygnowałam, gdyż postać mojej znajomej jest, jakby to powiedzieć by nikogo nie urazić?, ostrym charakterem, gdy moja Sigyn jest bardziej subtelna (oczywiście jej Sigyn kocham również ponad życie). Jessica miała później zostać Lady Loki, ale ostatecznie wybrałam Evę Green.

3. Louise Brealey


   Loo chciałam wybrać ze względu na jej rolę w serialu "Sherlock". Kocham jej postać, jak i ją samą i Molly Hooper, którą gra jest cudownym odzwierciedleniem Sigyn - miła, niewinna i kochająca. Może wydawać się nieśmiała i uległa, jednak nie pozwoli po sobie deptać. Gdy wybierałam odpowiednią Sigyn, to właśnie przez nią i Imogen miałam dylemat.

4. Rooney Mara


   Myślę, że to przez sympatię do aktorki i jej twarz i to jak gra (wygląd i ekspresja jest bardzo ważna w przypadku takich blogów). 

   Piszę tego posta głównie dlatego, że znowu mam wątpliwości co do Sigyn (Jezu, gdybym po prostu mogła ją sobie stworzyć jak w Simsach...), a jako, że ten blog nie jest prowadzony tylko dla mnie, ale i w głównej mierze dla was chciałabym abyście mi pomogli. Chciałabym wybrać idealną Sigyn i to w miarę wcześnie, póki nie jest za późno na zmiany i blog nie jest bardzo popularny (nigdy nie będzie, ale ja jestem właśnie szczęśliwa z tym co mam teraz, czyli was!). Oczywiście jeśli macie własne propozycje to nie wahajcie się mi ich podać. Możecie pisać pod tym postem, jak i w zakładce "zadaj pytanie". 
   Przypominam, że Sigyn powinna być taka, jak wspomniałam w podpunkcie drugim i trzecim. Najchętniej widziana brunetka, ale, jak zauważyć można w przypadku Imogen Poots, nie jest to obowiązkowe.

8 komentarzy:

  1. Wydaję mi się, że Pani, która zagrała Molly jest odpowiednia na stanowisko Sygin. Tak po wyglądzie stwierdzam :D
    Ps. Nominowałam cię do Libsten Award
    http://requiem-nemezis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem najlepsza jest Imogen, czyli bez zmian ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie do roli Sygin najbardziej pasuje Imogen Poots, chociaż to tylko moje wyobrażenie na temat tej postaci.
    W końcu ostateczna decyzja i tak należy do Ciebie Mun :)
    Pozdrawiam
    misiamarcysia

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę że Rooney najbardziej mi tutaj pasuje ^.^
    Pozdrawiam, pisząca z anonima, Lola:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Louise chyba byłaby najlepszą Sigyn. W jej wyglądzie i mowie ciała jest coś takiego, że człowiekowi nawet przez myśl nie przejdzie, że ona kogoś mogłaby skrzywdzić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem Imogen pasuje tu genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mun znalazłam gify Imogen w ciemniejszych włosach http://avaleandro.tumblr.com/post/69800902941#notes
    Mam nadzieję, że się przydadzą... i zdecydowanie zostań przy Imogen,bo świetnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń