.

.

11 gru 2013

Vinterry Hayakawa i Roxan


Vinterry Hayakawa: (...) Ps. Nominowałam cię do Libsten Award 
http://requiem-nemezis.blogspot.com/ 
Roxan: Nominowałam cię do Libsten Blog Award
http://cichesia.blogspot.com/2013/12/libsten-blog-award.html
Pozdrawiam, Rox


    O Jezu, ale czym ja sobie zasłużyłam?!


Pytania od Vinterry:

1. Dlaczego boisz się dentysty?
Nie boję się samych dentystów, lecz że stracą panowanie nas tym swoim szatańskim wiercidełkiem, lek przeciwbólowy przestanie działać, a ja skończę bez dolnej szczęki. 


2. Co byś zrobiła gdybyś spotkała Lokiego w swoim łóżku?
Kupiłabym mnóstwo żarcia i oglądnęlibyśmy jakieś filmy w samych gatkach, albo w coś pograli. Tak, jestem mistrzem w zabijaniu romantycznej atmosfery.


3. Lubisz żelki?
Tak, ale nie w nadmiarze.


4. Dlaczego właśnie pisanie, a nie np: granie na instrumentach?
Bo pisząc mogę kreować swój własny świat (albo raczej piekło, jestem okropna dla bohaterów) i mogę dzielić się z ludźmi swoimi chorymi pomysłami wciąż pozostając anonimowa.


5. Jesteś świadoma, że Ciasteczkowy Potwór chowa się pod twoim łóżkiem?
Nie mam łóżka. Serio, nie mam. Żadnych potworów, ni Klątw, ni duchów czy seryjnych morderców w moim pokoju. 

6. Jaka jesteś z charakteru?
Jak dobrze się czuję to jestem spokojna i raczej uśmiechnięta. Jak jest mi źle miewam ogromne huśtawki nastrojów i wpadam w histerię, ale tak w ogóle to prócz tego, że jestem nudna to mam raczej dobre serce. Jestem też szczera dopóki wiem, że kogoś nie ranię. Nie potrafię powiedzieć komukolwiek czegoś złego, nawet jeśli go nie lubię. 

7. Lubisz jeździć na nartach?
Szczerze nienawidzę sportów.

8. Odważyłabyś się popełnić samobójstwo w zamian za uratowanie rodziny?
Nie. 

9. Co sądzą o tobie przyjaciele?
Nie mam przyjaciół takich, że z nimi rozmawiam o jakiś poważnych sprawach czy coś, więc nie wiem, bo też sama nigdy nie pytałam. 

10. Gdybyś miała wybierać pomiędzy Tomem Hiddlestonem, a Lokim, którego byś wybrała?
Tom, zawsze Tom. 

11. Skoczyłabyś ze spadochronem? 
Nie jestem typem samobójcy. :-)


Pytania od Roxan:

1. Jeśli moglibyście spotkać jakąś postać z filmu lub książki, kto by to był?
Pewnie ktoś z Harry'ego Pottera. 

2. Twoja ulubiona książka?
Harry Potter.


3. Twój ulubiony film?
Ale w sensie, że jeden tylko? D: Na profilu na bloggerze wypisałam większość filmów, które lubię, ale lista ciągle się zwiększa.

4. Czy lubisz rysować?
Niby umiem, ale strasznie mi to nerwy psuje. To tak jak z Lokim - lubię go, ale wkurza mnie w cholerę. 

5. Masz zamiar napisać książkę?
Mam, ale mi tego nie wydadzą ze względu na nieodpowiednie treści. Ewentualnie mam w planach napisać jakiś gniot o wampirach (hehehe, nienawidzę ich) pod jakimś pseudonimem i zgarnąć kasę.

6. Co myślisz o swoim blogu?


Przy czym mężczyzną wchodzącym do mieszkania są czytelnicy, a pizzą ich miłość. Bo kocham pizzę, a oni mi dają tyle miłości. Mieszkaniem jest blog sam w sobie i wszystko co tu robię. 

7. Skąd czerpiesz pomysły do opowiadania?
Gdy idę spać to mam w głowie jeden wielki film, bądź podczas słuchania muzyki (najczęściej filmowej) wymyślę jakąś scenkę. Czasami tworząc bohaterów inspiruję się prawdziwymi ludźmi, których znam bądź samą sobą. Nad fabułą często pracuję w stylu: no to, to będzie o tym, a na końcu będzie to. Tylko teraz trzeba wymyślić coś co będzie pomiędzy i... Albo jednak nie piszę, bo to za dużo roboty. 


8. Jaki jest twój ulubiony aktor?
Nie mogę wybrać jednego aktora. Zazwyczaj kocham wszystkich aktorów, którzy występują w moich ulubionych filmach. 


9. Jaka jest twoja ulubiona aktorka?
Tak samo jak wyżej. 


10. Gdzie chciałabyś pojechać?
Nigdzie. Może do Anglii bo podobno dobrze płacą i nie płacisz dużo za przesyłkę jak zamawiasz coś przez internet, i w ogóle jak tam mieszkasz to dużo nie płacisz jak mieszkasz w Polsce i chcesz tam kupować.


11. Twoje ulubione danie?

Fast Foody, jak i dania błędnie za nie uważane, czyli: pizze, kebaby itp. W ogóle wolę mięcho niż słodycze. 


   Uf, odpowiedziałam i nie zeszłam za bardzo z tematów pytań, jak dobrze. Powinnam teraz nominować pewnie jakieś blogi, ale żadnych praktycznie nie czytam bo nie mam czasu (w sumie to wiele zaczęłam, ale tak bardzo szkoła). Mogę podziękować za nominacje (za które naprawdę jestem bardzo wdzięczna) i powiedzieć jak as kocham (bo kocham), czy raczej zostanę przez to spalona na stosie? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz