.

.

25 gru 2013

{Wiadomo... Znaczy życzenia od Mun i Sigyn. Oraz Lokiego, chociaż to kretyn i sam wam ich nie złoży.}


   Z okazji świąt, które były wczoraj i mijają dzisiaj, ale w sumie czemu mamy wam życzyć zdrowia, szczęścia i pomyślności tylko w te dni w roku?, życzymy wam właśnie tego też zdrowia, szczęścia i pomyślności. Radości, że tak zażartuję, również z tego bloga, oraz pełno cudownych, końskich sucharów. Oczywiście sukcesów w szkole, bo pewnie większość z was się jeszcze uczy, może w pracy, a może abyście kształcili się w takim kierunku, który sprawia wam przyjemność? 
   Nie zapomnijmy też o rodzinie - aby stała się najważniejsza, ciepła, kochająca się. Nawet jeśli nie teraz, to kiedy sami ją założycie. Abyście otoczyli się samymi dobrymi ludźmi, którzy będą was wspierać, będą się z was śmiać, ale tylko z wami i płakać na głupich komediach romantycznych, bądź znów ze śmiechu, gdy Hannibal Lecter znowu wyjada komuś mózg, a ten ktoś dalej żyje, co jest absurdem, prawda? 
   Jeśli wolicie książki od filmów - to dobrej lektury. Jeśli muzykę - abyście znaleźli w niej ukojenie, radość, cokolwiek czego w niej szukacie. 
   A jeśli macie gorszy dzień, myślicie, że nikt was nie kocha, dla nikogo się nie liczycie, wasze życie zdaje się dla was nie mieć sensu to za każdym razem pomyślcie o mnie, która siedzi po drugim ekranie monitora i śle wam wirtualne uściski oraz jak najprawdziwszą miłość, bez względu na to czy wolicie ze mną rozmawiać, z Lokim czy Sigyn, bądź jesteście cichą publicznością. Chcę, abyście przede wszystkim to wiedzieli, że jesteście dla mnie, dla nas, najważniejsi. A gdy wasze pytanie stoi nieruszone (jak wam się tylko wydaje) w zakładce, to nigdy dla tego, że was ignoruję, lecz dlatego iż dogłębnie mnie poruszyło i czekam na odpowiedni moment, by na nie odpowiedzieć, by wszystko co powiem było powiedziane (właściwie napisane) od serca, które tak dla was mocno bije.
   Chcę wam też podziękować za prawie 
10 000 wejść! 
   Niezwykle mi miło, gdy widzę tę liczbę, gdyż wiem, mam nadzieję, że blog coś jednak dla was znaczy, a czas spędzony tutaj, jak dla mnie, nie jest czasem zmarnowanym, lecz spędzony w miłej atmosferze, a przynajmniej na tyle miłej na ile na to stać Lokiego.
   I w ogóle nie przeproszę, że życzenia wyszły takie długie, bo zasługujecie na jeszcze dłuższe niż rolki papieru toaletowego foxy, czy któregoś tam, który tak ciągle reklamują.


   Życzenia miały powstać w formie filmiku, abyście widzieli jak bardzo was kocham i jaka radość mnie przepełnia, niestety dom pełny, a na drzwiach u babci plakatu z Thorem brak. 
   Może w przyszłym roku! 

   PS: Gdybym mogła, rzuciłabym szkołę i siedziała całe dnie i noce na tym blogu. Dla was.

15 komentarzy:

  1. Gratulacje!!! Wam również życzę wszystkiego najlepszego. No wiesz, miłość, pieniędzy i innych tego typu pierdołek.
    welcome-to-the-black-parade1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam jeszcze zapytać o Twój szablon. Robisz go sama czy...?

      Usuń
    2. Sama :) A tutaj nauczyłam się posługiwać css: http://tajemniczy--ogrod.blogspot.com/. No i trochę na tumblrze.

      Usuń
    3. Chociaż ten szablon jest jeszcze strasznie niedopracowany. Na moim drugim blogu (jest w zakładkach) już widać lepsze efekty mojej pracy.

      Usuń
    4. Widziałam Twojego bloga, i muszę powiedzieć że jest świetny tak samo jak szablon. :D Aż zazdroszczę talentu pisarskiego... też bym go chciałam mieć. :c

      Usuń
    5. Eeeee tam, jaki talent? Czasami mi coś wyjdzie "w miarę", coś co da się przeczytać bez skrzywienia i to zazwyczaj umieszczam. No ale dziękuję. :)

      Usuń
    6. Ja to... szkoda gadać. Leżeli chcesz to zobacz, dużo też o Lokim pisze. Link na górze. :) Dość chamsa reklama... przepraszam.

      Usuń
    7. Hehe, nie szkodzi. :) Widziałam. :)

      Usuń
    8. Głupie to trochę, szczególnie o Lokim. ;_; Wstyd na całą wieś.

      Usuń
    9. Trzeba myśleć pozytywnie. I zawsze to co kiedyś napisaliśmy będzie gorsze niż to co piszemy teraz bo się rozwijamy. Jak będę miała czas przeczytać to niewątpliwie dam ci znać. :)

      Usuń
    10. Dziękuje, a mogłabyś mi dać adres do Twojego tumblra? Bo nie mogę przez link obok wejść.

      Usuń
    11. ineednousername.tumblr.com
      Dzięki, że mi powiedziałaś. :) Zaraz to naprawię.

      Usuń
  2. Od niedawna czytam Twojego bloga i powiem szczerze jest świetny, a przede wszystkim bardzo oryginalny. Uwielbiam czytać odpowiedzi, przez co poprawiają mi humor, może kiedyś odważę się zadać jakieś mądre pytanie, ale to chyba jeszcze nie teraz. Pozdrawiam Cię cieplutko, no i również Wesołych Świąt. : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytania w cale nie muszą być mądre, każdy lubi się pośmiać. Natomiast mi poprawiają humor komentarze takie jak twoje. Naprawdę cieplej mi się robi na sercu i duszy i w ogóle padam na podłogę od tego ciężaru miłości, który od was dostaję. Dziękuję i mam nadzieję, że miło spędzisz tu czas! :)

      Usuń