.

.

15 gru 2013

Monique Fitzgerald


Mun: Ja osobiście widzę w roli Sigyn Emilly Blunt
http://foreveryoungadult.com/wp-content/upload/2012/03/02302764-photo-emily-blunt.jpg
http://www.hdwallpapersfly.com/wp-content/uploads/2013/09/Emily-Blunt-1.jpg

Lub Amanda Rihhetti http://www.ouchpress.com/amanda-righetti/wallpapers/413344.html ale ona zwykle ma rude włosy (moja idealna Sigyn) chociaż wiem,że są zdjęcia na których ma również brązowe lub blond. To tylko propozycje,,a jeśli chodzi o którąś z twoich propozycji, wybrałabym Imogen...powiem tak oczarowała mnie od pierwszych chwil i według mnie to idealny wybór. Przez Ciebie zastanawiam się czy Imogen nie byłaby lepsza od Emily czy Amandy, a to sztuka tak mi namieszać w głowie właśnie jeśli chodzi o moje ukochane postacie.
I jeszcze jedno..jak tak patrzę na Imogen to widzę Sigyn z kolażu Gavorche ;)

Pozdrawiam
Monique :)

   Teraz to ja już sama nie wiem kogo wybrać... W sensie, że jest tyle osób, które pasowałyby jako Sigyn. Chcę ci jeszcze podziękować za gify z Imogen z ciemnymi włosami! Bardzo pomogłaś. :)
   Wciąż jednak waham się między Imogen a Loo. Imogen podoba mi się przez swoją mimikę i różnorodne emocje, jakie potrafi oddać, oraz również tą swoją niewinność. Z drugiej strony Loo też to wszystko posiada, lecz u niej plusem jest jeszcze jej rola jako Molly Hooper, gdyż relacja między Molly a Sherlockiem przypomina mi tą, która występuje między Sigyn i Lokim, nawet tymi na blogu, choć w nie-romantyczny sposób. 
   Ach... Wybranie odpowiedniej osoby jest zbyt trudne, że mam czasami ochotę wyłożyć się na torach i płakać. 

   A tak na inny temat, myślałam też o tym, żeby przez jeden dzień można było zadawać pytania tylko i wyłącznie Sigyn, na które ona będzie musiała zupełnie szczerze, ale tak szczerze szczerze odpowiedzieć, gdyż jakoś ostatnio nie czuję się na siłach, aby odpowiadać jako Loki, ale do niej coś mnie ciągle ciągnie. 
   Wrzucę informację do zakładki i zobaczymy jak to będzie. :) (+ nie jestem u siebie na laptopie i nie mam gifów z Lokim na pendrive D: EDIT: Zapomniałam, że blogger przechowuje zdjęcia z bloga. Czyli trochę gifów jest.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz