.

.

12 lis 2013


Do Mun: Twój blog jest świetny :D Natrafiłam na niego szukając jakichś opowiadań o parze Loki x Natasha Romanoff ale niestety nie ma żadnego polskiego, a ja po prostu ubóstwiam tą parę, więc jakbyś może znała jakiś, to napisz :) + dziękuję. Pozdrawiam.

   Mun: Dziękuję!!! 
   Pewnie i bym znała (też lubię Lokiego z Natashą, a co!). Ale ja czytam fanfiki głównie po angielsku. W Polsce mało kto pisze w ogóle opowiadania o tej tematyce (ale ja jestem głupi człowiek, może się mylę). A jak już coś znajdę, to często jest tak, że jest to coś typowo blogaskowego. :( 
   Przypomnę, że możecie wrzucać linki do swoich blogów o Lokim (albo w ogóle o Avengersach) pod ostatnią wiadomość. Może jak ktoś już wrzuci linka do swojego bloga, to znajdziesz coś, może innego, ale równie ciekawego. Z obserwatorów chyba też dużo osób prowadzi różne blog (tak, sprawdzam was dogłębnie kochani, jak tylko zadacie pytanie, albo dodacie się do obserwowanych). :)

4 komentarze:

  1. Ja stworzę sobie taką małą reklamę mojego bloga:

    loki-and-stella.blogspot.com

    Może nie jest idealny ani nie wiadomo jak super, ale staram się, aby z każdym rozdziałem było lepiej.
    Jeśli ktoś zacznie czytać to proszę nie przestraszyć się początku, bo ten nie był zbyt udany. :D

    Pozdrawiam serdecznie!
    Stella.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ja pójdę za Stellą xD
    co prawda dopiero zaczynam, ale mam nadzieję, że się spodoba :D
    http://myowndarklife.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Lola ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh no i z papuguję od dziewczyn ;)
    Zapraszam do przeczytania, może akurat przypadnie komuś do gustu :D
    http://embers-of-asgard.blogspot.com/
    Pozdrawiam
    Embers

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja piszę Loki x Natasha
    http://magda.bona1905.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń