.

.

13 lis 2013

Vinterry Hayakawa


Loki: Dlaczego, kiedy ktoś pyta cię o to co z Sigyn, wykręcasz się tym, że jest z Theoric' iem? To po pierwsze. Po drugie zwierzę ci się z tego, że ja także nie mam przyjaciół. Nie miałam i nie chcę mieć, ponieważ boję się, że odejdą i zostawią mnie samą.

   Loki: Nie wykręcam się. Nie mam powodu, aby wykręcać się z pytań na jej temat. Sigyn zna go od dzieciństwa i jest w nim szaleńczo zakochana. To, że jest nudny i przewidywalny to już inna sprawa... Nigdy nie porzuciłaby Theorica dla kogoś innego, bo jest z nią od początku i zawsze będzie - jedyna stała rzecz w jej życiu.


   Na jej przykładzie możesz również zobaczyć, że ludzie przychodzą i odchodzą. Nie oznacza to, że nie możemy się z nikim bliżej wiązać, jednak powinniśmy mieć tą świadomość, że kiedyś nadejdzie taki dzień, że trzeba będzie się pożegnać.
   Jeśli chcesz żyć sama, jeśli sama rzeczywiście czujesz się lepiej, to nie ma w tym nic złego. Moja Mun...

   Mun: Niech to ktoś zapisze w kalendarzu, mamy nowe święto narodowe - Loki o mnie wspomniał bez cienia irytacji.

   Loki: Mun również nie zależy na znajomościach. Cieszy się z tego co ma teraz, kilku znajomych i czytelników. Wiem, że jest z tym szczęśliwa i nic by nie zmieniła. 
    Jeśli nie chcesz mieć przyjaciół, bo samej żyje ci się lepiej - dobrze. Jeśli jednak nie chcesz ich mieć tylko dlatego, bo boisz się, że odejdą - zawsze odchodzą. Znajdź kogoś podobnego do siebie i staraj się wykorzystać jak najlepiej wspólny czas. Życie w samotności też nie jest za dobre. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz