.

.

11 lis 2013

Monique Fitzgerald


Mun: Chciałam się zapytać, czy skoro w tym fragmencie pojawił się Thor, czy jemu także można zadawać pytania? 
Loki: Jak Ci się współpracowało z Thorem w wale z Mrocznymi Elfami?
Zapomniałabym miło mi,że piosenka się podobała, polecam jeszcze Matt Dusk "Back in Town" - możesz zaśpiewać Avengersom hehehehe
i jeszcze "Fever" Mchaela Buble -w podobnym klimacie co ta pierwsza  
pozdrawiam
Monique

   Loki: Pracowało mi się... zupełnie inaczej niż przypuszczałem. W sumie, to ta wspólna wyprawa była chyba najlepsza ze wszystkich, które razem przebyliśmy. Co prawda nie do końca poszło tak jak przypuszczaliśmy, ale Thor osiągnął to co chciał - ponownie uratował wszechświat. Ja jestem ponownie wolny, co więcej, uznany za martwego, więc nie mam na co narzekać. Wszyscy szczęśliwi i zadowoleni, czego by więcej chcieć? 


   Piosenkę na pewno przesłucham. Jeśli zdecyduję się na odwiedzenie któregoś z nich, to pomyślę o twojej propozycji.

   Mun: No właśnie już dawno chciałam wrzucić taką możliwość zadawania Thorowi pytań przez weekend, czy coś... Ale teraz to sama nie wiem. W sumie gifów może mi starczy, ale czy mi się uda pisać Thorem? :( W każdym bądź razie, taka opcja kiedyś na pewno się pojawi. A wtedy Loki masz prze... znaczy będziesz miał problem. 

   Loki: Czekam i się niecierpliwię.

   Mun: Nie testuj moich nerwów...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz