.

.

11 lis 2013

Monique Fitzgerald


Mun : Po pierwsze chciałam powiedzieć iż również od dawna śledzę komiksy Savu ... (All) Father Loki wymiata ;) To zresztą mój ulubiony komiks tego pana.
Po drugie bardzo Ci dziękuję za poniższy fragment (widziałam już TTDW film był epicki), za to jak zachowała się Sigyn... po prostu piękną scena . 
pozdrawiam
Monique

    Mun: SAVU TO MÓJ LOGYNOWSKI BÓG.


   Na samym początku nie chciało mi się tego pisać [#06]. Miałam umieścić na ten temat krótką adnotację w wiadomości, ale coś mnie ruszyło (może ta cholerna piosenka, której słuchając widzę Sigyn pakującą rzeczy Lokiego). Nie spodziewałam się nawet, że wyjdzie to wyjdzie takie długie. A chciałam napisać jeszcze jeden fragment! Ale zmieniłby całkiem fabułę i byłby zbyt wesoły, a ja jestem sadystką.
   Scena dla nas wydawać się może piękna. Wątpię, aby dla Thora albo Sigyn była. XD
   W każdym razie dziękuję i miło mi, że ci się podoba. Spodziewałam się raczej innych reakcji, bo w końcu blog nie jest o Sigyn, a o Lokim.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz