.

.

19 lis 2013

Monique Fitzgerald


Mun: Zarąbisty pomysł z zabawą :)

Loki: Skoro już wspomniałeś o swoich podbojach miłosnych... chyba zdajesz sobie sprawę, że nie jesteś jedynym w Złotym mieście, kto może poszczycić się mianem ( przepraszam za wyrażenie) TEGO, KTÓRY PRZELECIAŁ PÓŁ ASGARDU ?
Co zdziwiony? Chodzi mi oczywiście o boginię miłości, płodności i magii. Słyszałam, że Freja też lubi zaszaleć, znam historię z naszyjnikiem ;)
I moje pytanie jest związane właśnie z tym zdarzeniem. Podobno to Ty wyjawiłeś Odynowi prawdę o naszyjniku i od tej pory Freja pała do Ciebie czystą nienawiścią?
Czy to prawda?

Byłbym zapomniała: Hulk, Steve Rogers, Nick Fury

pozdrawiam
Monique :)

   Ach... Najdroższa Freja. Aż zebrało mi się na wspomnienia...
   Weź jednak pod uwagę, że podróżowała ona tylko po Asgardzie, Wanaheimie oraz Svartalfheimie, gdzie poznała ojca Sigyn. Ja się nie ograniczałem...
   Freja ma mi oczywiście za złe, że Odyn dowiedział się o naszyjniku, ale nie powiedziałbym, że mnie po tym znienawidziła. Byłem wtedy jeszcze bardzo młody. Lepszym określeniem byłoby, że mnie nie lubiła. Ot tak uznała, że nie zasługuję na jej sympatię i koniec. Może bała się, że zbytnio zwiążę się z jej córkami? Freja ma tendencję do szybkiego oceniania ludzi.
  Oczywiście nie zawsze tak między nami było...


   Zabiłbym Fury' ego, przespałbym się z Bannerem i wyszedłbym za Rogersa.

3 komentarze:

  1. Cholera, kojarzę ten gif, scene z filmu i postać, ale nie mogę skojarzyć z czego dokładnie, teraz będzie mnie to męczyć wredna istoto. D;
    Po za tym, boska mina do sytuacji. *umysł już wymyślił jakąś chorą scenkę z tym związaną…*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eva Green, gif chyba zrobiony z któregoś Bonda, ale nie jestem pewna. :o
      Cóż, dwóch najbardziej puszczających się ludzi spotyka się - wszyscy wiemy jak takie rzeczy się kończą.

      Usuń
    2. BOND! Tak, to był Bond. Dzięki. xD

      Nom… chorobami wenerycznymi. >D

      Usuń