.

.

22 lis 2013

{Wiadomość od Mun}


   Tak, wciąż odpowiadamy z Lokim na pytania. Z góry przepraszam, że to tak długo trwa, ale to przez rzeczy niezależne ode mnie.
   Chciałam wam tylko przekazać niewielką, ale bardzo ważną rzecz...



   ..., i że wszystkich was kocham i gdybym mogła upiekłabym wam babeczki z nadzieniem tęczy i osobiście bym je wam przywiozła na złotym zaprzęgu ciągniętym przez kolorowe jednorożce z Lokim rozsypującym confetti oraz piosenką Whitney Houston I will always love you, bo jesteście tak wspaniali i wyjątkowi. 
   Przepraszam za te sentymenty, ale po prostu poczułam, że powinniście wiedzieć. 

2 komentarze:

  1. Dopiero co żem niedawno znalazła się na tym blogu, ale już go pokochałam, i tak Mun, kochamy Cię, i Lokiego też. I organizuj te tęczowe babki, bo jestem głodna XDXD c':

    OdpowiedzUsuń
  2. BABKI?! *chwyta widelec i nóż* Dawaj je tu!
    Trochę opacznie zrozumiałam twą wypowiedź, gdyż wyobraziłam sobie Lokiego w spódniczce hula i kokosowym staniku, rzucającego konfetti i śpiewającego "I will always love you" i what does the fox says jednocześnie, wywijającego jakby kręcił hula hop. xD
    Mózgu, czemuuuu?

    My (ja, haha) też was (głównie Lokiego, ale ciebie Mun też, i ciebie Sigyn… cholera, dobrze to piszę?) kochamy. ;)

    OdpowiedzUsuń